Pulkaåkning med Lisa

Min söta syster och jag tog på oss alla kläder vi hade, inklusive fuskollar, sockor, mössor och vantar och begav oss ut i kylan för lite pulkaåkning.
Efter en stunds letande hittade vi en blank, hal väg som visade sig ha det perfekta glidet
Så på stjärtlapp och pulka blev vi med ens barn igen.

Har precis kollat klart på 13 snart 30 och ska kurra ner mig under täcket i mitt kalla rum.


Två jättar på jakt efter den perfekta backen

Stjärtlapp it is!


Lisa tog puklan


Weeei

Ser ni mitt frusna hår och min frostiga jacka?



Min söta, söta Lisa ser ut som en docka

Kommentarer
Postat av: Linnea :>

längesen jag var ut och åkte pulka, men det kan vara roligt ibland, hehehe :)



sv; ja jag har tagit bilderna. tack så mkt :)

Postat av: AMANDAJOSEFINE

nej vad härliga bilder, ser så frikst ut! :D

Sv: ja solbränna behöver man och jag som blev så himla brun, allt har ramlat av redan :O iallafall i ansiktet och det är där man ser mest! Men du får planera in en resa, det laddar verkligen batterierna!

2009-01-05 @ 23:48:00
URL: http://amandajosefine.blogg.se/
Postat av: patricja

oh vad harligt det ser ut. nastan lika harligt som att ligga pa stranden :) hihi sotis

2009-01-06 @ 09:03:50
Postat av: Matilda

Haha, det brukar bli så, nu är man så van vid att vara uppe sent och sova till elva :)



Duktig är jag nog inte, tycker mest det är jobbigt att ta sig ner dig i den här kylan, sen när man väl är där är det kul. Okej, får se om jag går på Ae då, vill inte vara själv, haha :) Men step imorgon halv sex? Det tycker jag!



Lyckos dig, det där med dina byxor, vet du om dom finns kvar och köpa? Tror jag har sett dom på dig och dom är ju snygga vill jag säga ;D

2009-01-06 @ 11:22:40
URL: http://matildafiona.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback