Ännu en underbar helg

Mina helger sätter verkligen guldkant på tillvaron.

Den här helgen spenderade jag bara med människor jag tycker om. Började med en lååång resa på fredagen (tror jag prickade in alla färdmedel utom flygplan) till Norrköping där
Matilda plockade upp mig i sin söta lilla röda bil.

Vi åkte därefter och hämtade Anna och Patricja och så vidare ut till mitt land med båten. Kom dit lagom tills solen började gå ner. En underbar kväll som innehöll picknick med vin och wraps i solnedgången på berget, chips i mängder, godis, tjejprat, bad, sol och kortspel.

På lördagen började det krypa lite i partynerverna och vi bestämde oss för utgång. Jag följde med till söta Vickan som fyllt år. Där var ett helt gäng med tjejer. Mycket trevlig! Sen stannade vi på Manésa och vidare till Hugo. Dansadansa.
Kvällen slutade med en ännu mer märklig taxifärd än tidigare i veckan och jag somnade tillslut i Martinas soffa. 

I söndags var jag och badade i Sörsjön med Marina och Hedvig. Sen kände jag mig redo för att åka till landet för söndagsmiddag. Lisa och jag avslutade kvällen med film, te, mackor och ett sova-över-party. 

Nu är jag tillbaka i Sthlm. Känns alltid lite tris med vardag efter en perfekt helg. Men min vardag blir roligare redan idag när min sol Martina kommer hit. Fripass för mig och heldag för oss. Vad vi hittar på får ni veta senare! 
 
Ha en bra vecka!

Kommentarer
Postat av: Emma

visst är det det, men ja precis alltid skönt de o så kommer de ju fler dunderhelger :)

Men du jobbar i sthlm eller va gör du där :)?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback