En helg utan helg

Det har varit mycket helguppdateringar i min blogg den senaste tiden. Dock har denna helg skiljt sig markant från sommarens tidigare; jobb, jobb och åter jobb är vad som stått på schemat.

Lägg till beordrad övertid, konstiga matvanor, högmusik nattetid och sömnbrist till jobbet så tror jag att ni kan se mig därbakom allt grått dis. 

Jag hade mitt roliga i början av vecka och är just nu mitt uppe i en åttadagars lång arbetsperiod med minst åtta timmar per dag. Lägg till en timme på tbanan i vardera riktining på detta... Men det kommer förmodligen vara värt det den 25 augusti!

Ikväll väntar iaf lite belöning (bortsett från godiset igår) i form av bio. Jag ska möta upp Lovisa vid Sergel. Vi ska se på Brüno. äta popcorn och dricka läsk. Det kommer öka nöjesvärdet på helgen kraftigt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback