Min inneboende har åkt...

Min inneboende Martina har åkt hem och lämtat ett stort hål i mitt rum..Men vi har haft några riktigt bra dagar!

Igår kom jag hem till ett städat rum med alla mina slängda kläder ihopvikta i små söta högar och all disk diskad, tack igen M! Vi bytte om och mötte upp August. Zink var fullt så vi valde istället en italiensk restaurang på Nybrogatan. God skaldjurspasta, gott vin och trevligt sällskap med gamla konfirmationsminnen.

Därefter tog vi ett varsitt glas vin på Lisa på torget. Sen Vapiano och slutligen Utecompagniet (där jag förövrigt var tvungen att vara fjortis och prata med både Blondinbella och Petra) där det var sjukt mycket folk som trängdes under tältet i ösregn. En mycket lyckad kväll!

I helgen står det jobb på mitt schema. Och bio med Lovisa på söndag :)





Kommentarer
Postat av: Linn

Vilken fin blogg:)

Ha en bra dag!

Postat av: Jenny

Åh, ja vi hade det jättemysigt. Det är bra med mig, försöker njuta så mycket som möjligt nu sista semester veckan!

2009-07-14 @ 11:14:18
URL: http://jennynilsson.blogg.se/
Postat av: Jenny

men bra att jag hinner skriva klart kommentaren innan den skickas då:P hihi. Hur är det med dig?? Träffade du Blondinbella? haha, hur var hon? PUSSS

2009-07-14 @ 11:15:14
URL: http://jennynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback