Övertid och kändisspaning

Eftersom min vardag inte består av så mycket mer än jobb och beordrad övertid (någon frågade om jag jobbade för armén, och jag tyckte att beskrivningen var den mest träffande hittils) just nu har jag inte heller så mycket att rapportera om.

Stockholm är sig likt. Dock med ganska kasst väder och lite för lite pengar för att kunna stilla mitt shoppingbehov...Men snart är det fredag och lön!

Något som jag faktiskt kan rapportera om är kändisspaning (som förövrigt tillhör en av mina absolut favoritsysselsättningar på Östermalm). Man kan när som helst se en kändis. Jag tror att detta är ett småstadssyndrom och jag kan inte låta bli att älska det trots att min kändiskåthet ligger ganska högt upp på pinsamhetsskalan!

Senaste tiden har dessa setts:
Blondinbella (på Utecompagniet)
Elin Kling (Sturehof)
Linn Gustafsson (Promenerade på min gata från Humlan)
Sofi Fahrman (bor på min gata och promenerade med sin hund)
Freja Kjellberg (Narvavägen)
Anna Hibbs (Sturehof)
Felix Herngren (cyklandes på min gata)
Mm....

Och, till världskändisen som vi såg påvöäg hem från jobbet vid Sheraton; Kevin Federline!




Kommentarer
Postat av: Anny

Ojoj, det var inte dåligt (men du glömde Signe :P) Jag tänker på L hela tiden. hihi

Postat av: Matilda

2009-07-24 @ 16:49:16
Postat av: Matilda

...och du glömde Katrin och Bingo! :)

2009-07-24 @ 16:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback