Party med Marty

Fick ett sms igår av Lovisa "Har du party med Marty?".  Mitt svar "Popcorn party",

Igår hade vi en väldigt härlig dag. Jag hade fripass eftersom jag jobbar helg. Vi började dagen med en shoppingrunda på Apoteket. Vår genemsamma favoritaffär. Därefter gick vi genom spöregn till vårt nya hak, Oskar och åt en god långlunch. Min bestod av hemlagade köttbullar, färskpotatis, sås och lingon. Oslagbart. Martina åt en Club sandwich, mm.

Sen var vi kulturella och gick på en utställning. Fikade på Bibloteksgatan, strosade på NK och inhandlade lite småsaker. Vi avslutade kvällen med film, godis, popcorn och en underbart god pizza från Vapiano.

Nu är jag på jobbet. Slutar snart, då ska det bytas om och sen väntar en bit mat på förhoppningsvis Zink och sen någon god drink!?



Kommentarer
Postat av: Laura

Long time no see... Hur är det med dej? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback