Ångestladdat

Nu har jag gått igenom min dagsdos av bloggar, uppdaterat facebook hundra gånger för mycket, druckit 4 koppar te, för femte gången kollat i min almenacka och insett att Midsommarhelgen verkligen är slut.
 
Rastlöshet och måndag i en hemsk mix av värsta sortens ångest. BLÄÄÄÄ, jag vill inte, vill inte, vill inte!!!

Jag vill vara kvar i skärgården. Jag vill åka och bada. Bo på vår ö i en vecka. Sola, läsa böcker, äta alldeles för mycket godis och chips. Dricka cola, åka båt, gå runt i fula stövlar, springa in när det börjar ösregna, bläddra i ELLE, lyssna på Sommar i P3, köpa en glass med saltlakrits strössel, cykla till Mem. Hyra film.

Idag ska jag pigga upp med NK rea och här kommer lite härliga Greklandbilder.

Ha en bra vecka önskar Sanna "den mest pesimistiska människan i hela sverige" Andersson






 


Kommentarer
Postat av: Lisa

Holmen är också hemskt välkommen till mitt liv denna strålande vecka

2009-06-22 @ 19:29:44
Postat av: rebecca

jag blir avundssjuk så jag nästan börjar gråta nu! USCH, vad härligt det ser ut. känns lagom glammigt med willys-skjorta och glass på konfekthörnan nu..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback