Sommartider

Den svenska sommaren har verkligen varit duktig på att visa sin bästa sida redan - regn, moln, blåst och kallt. Kan det bli mer sommartider?

Vår vecka i Grekland var underbar. Sol värme, ledighet, umgänge (min älskade syster!!!) och god mat (dock följde lite regn med även dit...). Bilder är påväg! Dock blev återkomsten till jobbet bara värre i kontrast till den fina veckan.

Men efter en vecka som startade med gråtattack och lite ångest är ju nu på benen igen;
Baksmällan var sjukt rolig och ersatte alla förlorade skrattimmar. Popcornen var goda och sega. Vin på Josefina. Fredagsbingo. En välkompinerad måltid av mig. Nu är jag åter på topp.

I kväll hoppar jag på ett tåg efter jobbet som kommer rulla in precis i Norrköpings partynatt. Perfekt. Jag och min klöver ska ha reunion och fira alla studenter (som jag förövrigt sörjer med i detta utspringsväder, men också är grymt avundsjuk på - jag vill med springa ut och vara för full på vin och champange!).

Resten av helgen kommer förmodligen innehålla en mix av shopping. FIX godis, fika på Jannes och allt annat som jag älskar med byn :)



Ett år sen



 

Kommentarer
Postat av: tess.

ja, var verkligen jättekul! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback