Back

Jag är tillbaka i Sthlm efter en lugn, skön, fettrik och energigivande helg i min hemkommun.
Snön är tillbaka efter sin lilla semater och den mulna himlen är även den tillbaka från helgens ledighet. Härligt!

Den kommande veckan ser rolig ut:

Tisdag: Träna, jobba, Desperate

Onsdag: Ut och äta med A (fira löööööön!)

Torsdag: Träna, jobba

Fredag: After Work, utgång med jobbet, kul!

Lördag: Anna, Matilda och Patricja kommer upp för en tjejhelg. Utgång? Wei!

Söndag: Shopping? Brunch? Träna? Vila!


Kommentarer
Postat av: Anny

haha, ja, försök i varje fall inte skaffa dig typen halsböld, för den var en väldigt hemsk typ av halsfluss :)

Klart vi kommer på lördag! Och vi ska såklart gå ut! Hittat nåt bra ställe? Dock får jag ju avstå drickan (på grund av pencelinkur :()

Pussar!

Postat av: Anonym

ja, halsböld var ingen vidare typ av halsfluss måste jag få säga :S

Men klart att vi kommer upp på lördag, och vi ska självklart ut och festa (dock får jag nog avstå drickan på grund av pencelin)

Puss!

2009-03-23 @ 21:34:00
URL: http://maggiee.blogg.se/
Postat av: Laura

låter skoj :)

2009-03-24 @ 12:46:03
URL: http://fashionportfolio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback