Besvikelsen över Desperate quizen...

I helgen diskuterades Facebook flitigt över Martinas fina 20 års middag. Quizar var en av sakerna som togs upp. Sen dess har jag börjat ta dessa löjliga frågor och idag valde jag Desperate quizen, spännande!
I gymnasiet identifierade vi oss med karaktärerna och försöker efterlikna dem så gott det gick.

Till min stora besvikelse fick jag detta resultat:

Susan Mayer
Du är en väldigt klumpig person, men du har rolig humor och en älskvärd personlighet. Du är inte av den smartaste sorten, men du tar dagarna som dom kommer. Du är väldigt beskyddande, men det beror på att du bryr dig om dina nära och kära. Du kan verkligen inte laga mat.

Vad är det här? Klumpig, osmart, överbeskyddande och lagar dålig mat... Varför reagerar jag såhär? Känner jag mig bara vääääligt träffad eller litar jag lite väl mycket på Facebooks bedömningsförmåga?


Bild


Kommentarer
Postat av: Adolf

Mig lagar du alldeles underbar mat till, men du är lite överbeskyddande!

2009-03-24 @ 16:13:02
Postat av: Matilda

jag blev också Susan, om det är till någon tröst. Jag kände mig också ganska träffad.. smickrande bild du hittade på henne ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback