En lyckad helg!

Min helg har varit över förväntan!
I fredags var vi på begravning. Det är såklart aldrig roligt, men när det är en gammal människa och hela släkten samlas blir det, trots sorg, trevligt! Jag fick ett halsband, massa päls och en klänning. Kvällen avslutades med en trerättersmiddag Fem små hus i gamla stan.

I lördags gick jag på stan. Hittade inte lika mkt som jag hade planerat, men ett par röda tygskor och en tunika fick följa med hem. På kvällen var jag och Adolf på fest hos en barndomsvän till A. En mycket lyckad kväll med lite för mkt av det goda!

Det resulterade i en söndag framför gossip girl boxen med en påse chips och kladdkaka...Mmm.

Nu väntar en jobbvecka!


Jag längtar efter sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback