En natt i Norrköping

Igår gjorde jag verkligen Norrköping på en natt. En underbart rolig natt!

Kvällen började med en förfest hos Annika med Martina och hennes gulliga arbetskompisar. Därifrån begav vi oss till Melodifestivalen för att spana in snygga Mede. Tillbaka till förfesten och vinet.
Sen väntade en snabbis på Grand, dans på Otten, en titt på Hugo och ännu mer dans och prat på Palace.

När jag hade dansat av mig i mina alldeles för höga klackar, druckit lite för mkt vin och ätit två stora korvar med massa senap somnade jag gott hemma hos A.

Imorse vaknade jag med svullna ögon (en allergisk reaktion) och tungt huvud. Mötte upp tjejerna för brunch på Waynes och sen har dagen rullat på. Nu ska vi fika!

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

VAAAAA.. var ni på PALACE??? Jag med!!! Varför träffades vi inte :( vill krama om dig! hihi. pusspussss

2009-03-09 @ 22:37:34
Postat av: Jenny

Ja, det var jag! Gud va synd att vi inte sågs! Ja allt är bara bra med mig, ska straxt gå & jobba!! Hur är det med dig? Har du fått några bra jobbarkompisar i sthlm? :) vi måste ses nästa gång du är i norrpan! massa pussar & kramar!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback