Vårkänslor

Min kropp börjar sakna återhämta sig från det oönskade snöfallet som kom i helgen och början av veckan. 
Istället har mitt humör börjat ersättas av vår, spring-i-benen och (surprise!) shoppingbegär. Men när ska jag hinna gå på stan?
Av någon konstig anledning känns det som jag spenderar all min vakna tid på antingen jobbet, tunnelbanan eller i soffan...Men det kan väl inte stämma?

Idag stillade jag iaf delar av mitt behov att fylla garderoben med vårkläder genom lite Internetshopping! En rödvitrandig bikini och gammelrosa klänning. Dessa kommer användas i Grekland, hoppas bara att dom passar!


Kommentarer
Postat av: patricja

wie, snart kommer vi till dig. Det ska bli kuligt :)

Postat av: StefanWeei

Ville bara önska en riktigt trevlig helg ;)

2009-03-26 @ 19:33:57
URL: http://stefanweei.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fina saker :) Imorrn ses vi! Ska bli mysigt!

2009-03-27 @ 12:08:53
Postat av: karin

den där bikinin var söt:)

2009-04-19 @ 13:39:02
URL: http://kakkaforsse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback