Vilken helg!

Vilken helg jag har haft!

I fredags begav jag mig till
Hanky Pankys utförsäljning vid Karlaplan. Det var väldigt utplockat när jag kom dit, men jag kom ändå därifrån med en liten påse fylld med en BH och två par trosor.
Sen köpte jag sushi, satte mig framför Let´s Dance och drack vin till det. Vid 9-tiden begav jag mig till Gamla stan för After work. Vi avverkade After och Sjätte tunnan! Kul!
Jag ramlade ner hemma mellan Martin och Adolf med en tallrik fil och somnade sen pladask.

På lördagen vaknade jag (pigg!!) tidigt. Städade hela lägenheten och åkte för att möta A, P och M. Det var så roligt att ha sitt lilla tjejgäng här! Vi åt lunch vid Odenplan och gick igenom senaste nytt. Sen blev det en kort runda på stan (jag hittade ett par solglasögon!). Vi gick sedan och handalde och köpte massa godis. Sen kurrade vi ihop oss i soffan och kollade på SATC, glufsade i oss godis och drack kaffe, mysigt!

Vi lagade en god middag och öppnade upp alla flaskor vin som hade entrat min kyl. Sen fixade vi iordning oss och åkte till söder. Det blev en helkväll med barrunda och ett mycket lyckat avslut (bortsett från min sömnsvacka!) på Debaser
Vi däckade allihop uppe på vårt loft klockan halv sex. 

Söndagen blev trött och kort, men det var det värt!!
På kvällen åkte jag och Adolf till Djurö och åt söndagsmiddag, mysigt!

Idag kommer mamma hit. Vi ska äta på Shanti (haha, Patricja, vårt får!). Det ska bli skönt!




 

Kommentarer
Postat av: SHANTI

vad konstigt, för jag la upp bilder vid 12 idag. Hoppas det kommit upp nu isåfall. Jag satt och tänkte på vilket smeknamn jag fick, och det ända jag kunde komma på var Shiva. Och är inte det någon gud i typ buddhismen eller hunduismen, men nu vet jag att jag heter Shanti iallafall. hihi.. sötnöööt!

Postat av: Anny

Haha, jag har massa konstiga kissbilder på min kamera :P Synd att jag inte tog kort på dig när du sov bara :)

2009-03-30 @ 23:05:40
URL: http://maggiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback