Helgen

Jag har haft en helt perfekt Valborgshelg!


I torsdags var jag helledig. Dagen spenderades med packning, tvätt, städning och passfototagning. Sen tog jag tåget till Nyköping. Där väntade älsklings Martina, mamma och Rolf. Vi begav oss mot Oxelösund, skärgård och massa festligheter. God mat, trevligt sällskap, bastu...När vi äntligen landade på våra kuddar var solen uppe för längesen.

Första maj gick mina flyttlass packade i ICA påsar och små konstiga lådor. Sen åkte vi till hotellet och åt god lunch i solen. Sov middag. Tog taxi till
Story där vi avnjöt en underbart god middag. En koncept restaurang med små avsmakningsrätter i storleken förrätt. Drack ett perfekt vin och åt fantastisk god efterrätt. Sen drack vi mojitos i baren.

Idag har vi gått en kort sväng på stan och åkt till Saltsjöbaden och ätit lunch vid vattnet på Aqua. Nu är jag inkvarterad i mitt nya hem. LIte tomt, lite spännande, lite pirrigt och lite nedstämt. Men sommaren ligger i luften och imorn ska jag reka Humlan!


Mart & Sol

"Om jag är full? Nej nej!"


Vår brasa

Jag och världens bästa mamma


Kungsträdgården

Rolf, min söta syster och mamma på Story

Mmm

Lilly, jag och Mart skålar och tackar för helgen!

En perfekt helg helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Du är bäst!

Postat av: rebecca

vart flyttar du nu, hörrö? :)

2009-05-03 @ 09:18:55
URL: http://rebeccaevaring.blogg.se/
Postat av: Matilda

Låter som en perfekt valborgshelg :) Jag hoppas på att pappa ska komma förbi med mitt simkort idag, då ringer jag dig!

2009-05-03 @ 14:58:24
URL: http://matildaewerfalt.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag tycker mig märka en frånvaro av en familjemedlem...:( men ni verkar ha haft det väldigt mysigt! får man hälsa på i sthlm snart?

2009-05-03 @ 20:27:05
Postat av: rebecca

2009-05-04 @ 15:49:48
URL: http://rebeccaevaring.blogg.se/
Postat av: rebecca

där ser man :) trivs du bra då?



haha, ja dom är i full gång. jag var och provade min "lakans-klänning" nyss, första utkastet liksom. jag vet inte riktigt hur det blir faktiskt.. kör ju som sagt också på öppen rygg men sömmerskan vill inte lika djupt som jag och då blir det lite platt liksom. resten av klänningen är ju så enkel så det måste ju verkligen hända något där bak!



balen är den 5 juni och självklart måste du komma :)



ha det så bra! kramkram.

2009-05-04 @ 15:52:29
URL: http://rebeccaevaring.blogg.se/
Postat av: patricja

hej sötis. Vad har hänt med uppdateringarna i bloggen. Jag vill ju veta vad som händer i stockholm. hoppas allt är bra iallafall. puss

2009-05-15 @ 12:10:06
URL: http://patriicja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback