La Perla, Grekland och Canon

Den här våren har verkligen gått sjukt snabbt. Först var det grått och trist, men på en sekund blev det vår och nu är sommaren här. Nästan.

Samtidigt som tiden skrämmer mig är det skönt att kunna blicka tillbaka på många roliga minnen. Det är redan ett år sen studenten, men på det året har det hänt så mycket saker! Och mer väntar....

Just nu blickar jag fram emot en härlig sommar. Jag, mamma, Lisa och Maria ska inviga sommarmånaden juni med en tjejvecka på
Kefalonia i Grekland.

I sommar ska jag även lukta La Perla. Dricka Rosé i Humlegårdsparken, sola, umgås, ta massa kort men min nya superkamera och eventuellt göra något spontat (det är vad vi gör bäst) med Mart.

SOMMAR 09, HERE I COME! Jag är sjukt laddad!
(Beach 09 blev kanske inte mitt år... men men som A brukar säga)


Startsk(rik)ottet!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag älskar dig.

Postat av: patricja

så himla kul att du kommer hem :) Jag skrev till dig på facebook och jag tycker absolut att vi ska festa ihop :)

2009-06-10 @ 18:08:36
Postat av: Sandra

Svar; åh tack. va gullig du är!!



va mysigt med grekland. vill också utomland i sommar.

Kram

2009-06-10 @ 22:01:00
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback