Klappat & klart!

Eller klapparna är INTE klara, inte på långa vägar faktiskt. Det ska jag ändra på imorn, vi ska invardera stan som alla andra. Det kommer vara så sjuk mkt folk och jag kommer få världens panik! Är man en sista-minuten-shoppare så är man. Får helt enkelt ta konsekvenserna!
Men det är iaf klappat & klart med allt plugg. Allt plugg på flera långa julveckor. Och det ska jag njuta av! Okej, visst blev det sista engelska arbetet sämst, men det är iaf klart.
Imorn är det avslutning i kyrkan. Det är mysigt:) Och vi ska sjunga, igen, haha!

Memme påminde mig nyss om favvon -
Bonde söker fru! Sista avsnitter idag. Haha, och vi gråter varje gång:) Men det är faktikst gulligt. Jätte!
Ikväll har jag Matilda och Lisa planerat in Love Actually. För att komma in i julstämningen. Världens mysigaste film, jag kommer nog gråta till den med!

Vad hände idag föresten? Haha. vilken diss i datasalen! Det måste tas igen:) Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback