La Perla, Grekland och Canon

Den här våren har verkligen gått sjukt snabbt. Först var det grått och trist, men på en sekund blev det vår och nu är sommaren här. Nästan.

Samtidigt som tiden skrämmer mig är det skönt att kunna blicka tillbaka på många roliga minnen. Det är redan ett år sen studenten, men på det året har det hänt så mycket saker! Och mer väntar....

Just nu blickar jag fram emot en härlig sommar. Jag, mamma, Lisa och Maria ska inviga sommarmånaden juni med en tjejvecka på
Kefalonia i Grekland.

I sommar ska jag även lukta La Perla. Dricka Rosé i Humlegårdsparken, sola, umgås, ta massa kort men min nya superkamera och eventuellt göra något spontat (det är vad vi gör bäst) med Mart.

SOMMAR 09, HERE I COME! Jag är sjukt laddad!
(Beach 09 blev kanske inte mitt år... men men som A brukar säga)


Startsk(rik)ottet!

Bättre sent än aldrig

Min kamera gick sönder i samband med hårt festande och lite fukt:) Men minneskortet överlevde och nu finns en ny kamera att dela minnen med. Här kommer M & S helgen i Sthlm förra veckan. LOVE!









Förtsättning följer på Facebook. Ikväll, Krunegård?





Helgen

Jag har haft en helt perfekt Valborgshelg!


I torsdags var jag helledig. Dagen spenderades med packning, tvätt, städning och passfototagning. Sen tog jag tåget till Nyköping. Där väntade älsklings Martina, mamma och Rolf. Vi begav oss mot Oxelösund, skärgård och massa festligheter. God mat, trevligt sällskap, bastu...När vi äntligen landade på våra kuddar var solen uppe för längesen.

Första maj gick mina flyttlass packade i ICA påsar och små konstiga lådor. Sen åkte vi till hotellet och åt god lunch i solen. Sov middag. Tog taxi till
Story där vi avnjöt en underbart god middag. En koncept restaurang med små avsmakningsrätter i storleken förrätt. Drack ett perfekt vin och åt fantastisk god efterrätt. Sen drack vi mojitos i baren.

Idag har vi gått en kort sväng på stan och åkt till Saltsjöbaden och ätit lunch vid vattnet på Aqua. Nu är jag inkvarterad i mitt nya hem. LIte tomt, lite spännande, lite pirrigt och lite nedstämt. Men sommaren ligger i luften och imorn ska jag reka Humlan!


Mart & Sol

"Om jag är full? Nej nej!"


Vår brasa

Jag och världens bästa mamma


Kungsträdgården

Rolf, min söta syster och mamma på Story

Mmm

Lilly, jag och Mart skålar och tackar för helgen!

En perfekt helg helt enkelt!