Mina skor är återfundna!

Ja! Nu är jag glad igen. Dom hade hittat mina skor när dom städade efter festen, så nu ska jag få tillbaka dom imorn. Shit vad jag är slarvig, typiskt mig! Men som med allt brukar det lösa sig.

Jag sitter i skolan och har verkligen inget att ögra, eller egentlgien har jag massa att göra, men jag kommer inte igång. Gah, måste börja, snart, snart.
Sofi Fahrman har gjort det igen. Hur snygg kan man vara i page? Jag är såå avundsjuk.

Ska jag, eller ska jag inte?
Mamma "klipp", Pappa "klipp", Lisa "klipp", Rolf "du kommer se yngre ut" ( Det vill jag inte ju!)
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha klipp du kommer se ut som tre :D

2006-12-18 @ 23:58:43
Postat av: emelie.

KLIPP dig, du kommer bli ursööt :)

2006-12-20 @ 13:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback