Tiden bara flyger förbi

Den här dagen har gått såå fort! Helt sjukt. Men det har ändå varit en bra dag. En mysig dag. A & jag har varit till lite nytta också och varit bärhjälp.
Föresten går allt fort! 2007 snart. Det var väl nyss år 2000? Shit.

Nu väntar vi alla på nyår. Vet inte om jag egentligen har några förhoppningar. Det är bra, det är då det brukar bli som bäst. Vi ska iaf till Anton, det känns lite lagom. Shit vad vi är hemma-kära, älskar vårat Sörping (eller inte). Iaf skönt att slippa åka runt!

Jag börjar tröttna på min nyårsklänning, fast jag inte ens har använt den! Jag köpte den nog för tidigt, så har jag gått runt och kollat på den typ varje dag. Men det får duga iaf! Nyår ska ju vara LBD:s kväll/natt. Dock känns det som om ingen ska ha svart, för en gångs skull!


Kommentarer
Postat av: pernilla

Oki, trevlans! Jag ska först på middag och så med familjen och alla vänner till oss o så. Sen ska jag till Deli i norrköping, några av mina kompisar som hyrt det :) gott nytt år!

Postat av: anna

då ses vi hos Anton ;)

2006-12-29 @ 21:09:28
URL: http://declaar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback