Desperate

Min kväll räddades. Eftersom femman har försvunnit hemma hos oss är jag hos Adolf nu och har precis kollat på desperate. Så bra!

Måste börja planera lovet lite nu. Snart en veckas ledigt!

Veckan hittils:
Fredag: A
Lördag: Läste något om middag i det spanska huset på Martinas blogg:) Hoppas på att jag är inkluderad. Måste ju träffa Martina lite på lovet! Miss that. 
Söndag:
Måndag:
Tisdag:
är iaf uppbokad. Då ska jag, Matilda, Anna & Patricja ha världens svullo-kväll. Det ska bli så mysigt. Är så glad för mina små solar.
Onsdag: Step up med Matilda
Torsdag:
Fredag:
Eventuellt fest

Kommentarer
Postat av: Emelie.

Kan inte jag få bli inplanerad någon dag på lovet? (a) hihi :)

2007-02-14 @ 10:06:30
Postat av: sanna

JO! det får du verklgien:)

Postat av: Emelie.

hihi :) vad kul! vi får bestämma en dag! ses sen ring när ni är hemma! Pusss

2007-02-14 @ 14:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback