En godispåse & demografi

Jaha, så nu sitter jag här. Med demografi hemprovet från geografin & en stor godispåse. Jag ska verklgien plåga mig igenom det, det är bara att ta tag i nu! Vi har kommit in i ett läx- och provstimm! Träffade Patricja förut när vi var på Smultion-intervju (eller kan man kalla det intervju när det tog 2 minuter och det ända jag sa var "hej" och "hej då"? Ne, jag tror inte det.) och vi gick och köpte en varsin godispåse, så vi skulle orka med en plugg-dag!
Ikväll ska det vara klart för då ska jag träffa Memme! Ska bli kul, vi ska gå ut och äta tror jag. Mys. 

Lycka till ikväll mitt smultron! Jag håller alla mina tummar, men för vem, haha! Jag ringer dig och checkar hur det belv imorn darl.
 
Jag saknar min A.


Kommentarer
Postat av: Ally

Hmm, demografi lät inget kul alls.. lycka till!

Postat av: patricja

min godispåse är snart slut (A) Om jag har fått världens finnutslag på måndag vet du vad det beror på iallafall ;p Vet du vad, jag tror att min nya pojkvän är Thomas Malthus. HAHA! Lycka till med geografin gumman!

2007-02-10 @ 15:55:01
URL: http://patriicja.blogg.se
Postat av: Viktora

Tack för din lilla hälsning, hiihihi ska berätta massa när du ringer till mig ikväll :D

2007-02-11 @ 14:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback