Lov är lika med läsning


Angelas dotter, Kristin Hannah. Lånade med mamma i lördags, ska börja läsa.
Martina-koden, Martina Haag. Började på i helgen, verkar inte ha samma klass som resten av hennes böcker..
Underbar och älskad av alla (och på jobbet går det också jättebra), Martina Haag. Fick i födelsedags presten, sååå himla rolig, skrattade mig igenom den!
Typ trettio, Lisa Jewell. Var länge sen jag läse men minns den som bra!
Mossvikenfruar, Chansen, Emma Hamberg. Rolig!
Små citroner gula, Kajsa Ingemarsson. Wei, wei!

Kommentarer
Postat av: johanna

underbar och älskad av alla -boken verkar ganska bra faktikst. även om den kanske är en vuxeen bok? ;P.

Postat av: Linn

jag borde med läsa en massa nu på lovet, kanske skulle börja läsa martina haag :)

2007-02-20 @ 22:00:52
URL: http://linnsstyle.webblogg.se
Postat av: Maria

Tack för boktips :) jag läser sällan annat än tidningar nuförtiden

2007-02-20 @ 22:12:10
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sanna!! Jag kom och tänka på nu när jag kom hem, ur vi brukade göra ångbastu hemma när vi var mindre!!!! Jag kommer till och med sången vi sjöng! Kiss

2007-02-21 @ 00:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback