Sol & värme nu tack!

Jag är så trött på snö och vinter. Tror aldig att jag har längtat så här mycket efter våren, men det verkar inte hjälpa ett dugg, för våren vill inte komma! Det är mars, minusgrader, snö och slask! 
Idag vid frukosten drömde jag mig bort baland alla sista minuten resor. Vaknade ur mina sol-drömmar av att Lisa undrade varför jag inter hade bläddrat sida i tidningen på så länge. Jag är såå sugen på en sista minuten resa. Någon som vill följa med?

Dagen har jag spenderat i mitt rum bland tusentals olika saker. En storstädning som tog närmare 4 timmar. Men nu är allt kliniskt rent och garderoben fylld med nya plagg hängande i fina rader och liggande i perfekt vikta högar:) Till och med skorna är staplade och man kan se golvet av garderoben, som har varit täckt med allt och inget. 

Igår fick jag massa sms av min älsk! Så nu har jag energi för att orka med en skolvecka i Sanna-plugg-pamik!

Dags för lite träning för mig och Matilda. Sen ska vi ångbasta, men först måste vi som sagt göra oss förtjänta av det..

Over and out

Kommentarer
Postat av: Emelie.

jag kan följa med! :)

2007-02-25 @ 17:21:38
Postat av: p

jag har också storstädat idag :D imorn börjar verkligheten igen. ses imorn stumpan.

Postat av: s

Heej alla söta bloggare! Och tack för alla kommentarer :D Nu är man hemma från Österrike igen, har haft det alldeles underbart! Sköna pister och blöta kvällar Hahahaa. Hoppas att ni alla har haft det jätte bra med, Kramar Sanna!

2007-02-25 @ 20:22:49
URL: http://sannibanni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback