Min fullspäckade vecka

Igår fyllde mormor 60 år. Hon måste vara världens bästa mormor!
Min små och gulliga kusiner hade kommit ner från sthlm och vi lekte let's dance, haha, vad gör man inte för att få dom glada? :) Okej, jag tyckte också att det var rätt så kul...haha.

Veckan är fullspäckad, känns bra. Det händer mkt nu.

♥A, A, A, A, A
♥Träna idag (Memme, har du bokat pass? Jag ringer dig)
♥Träna på torsdag?
♥Bryta mot husets regel? Haha.
♥Greven (ahhh, jag är sjukt nervös!)
♥Helgen (Ska bli såååå kul!)
♥Tyska-äckel-prov som kommer gå dåligt
♥Svenska redovisning (men jag och min favvo Patricja kommer fixa det här..eller, haha)
♥Hälsa på farmor

Sen är det säkert massa mer saker som jag har glömt:)

Over and out

Kommentarer
Postat av: Emelie.

hihi :) vi ska ge järnet i dag! Pussii :)

2007-01-23 @ 14:09:16
Postat av: Emelie.

Och helgen kommer bli kanon! :D :D

2007-01-23 @ 14:10:15
Postat av: MakeUpYourMind

Haha det låter som mig med mina kusiner. Man hittar på det mesta, men det är kul.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback