Nytt år, nya löften

Jaha, så var nyår över. 2007. Alla skriver samma saker i sina bloggar. Om nyårslöften, om det gångna året och hur man vill att det här året ska bli.
Det känns inte som jag kommer ihåg något från förra året. Bara början och slutet. Och jag vet faktikst inte hur jag vill att 2007 ska bli heller. Jag tror att jag tar det som det kommer.
Men efter ett bra nyår kan man ju iaf hoppas på att året blir lika bra!

Tjej-förfesten hemma hos oss var bra, lugn, men bra. Sen gick vi till  Memme & Anton. Så söta! Hade fixat med allt! Kvällen var rolig! Vi startade dansen och höll igång hela kvällen och natten. Synd att Anna & min Martina var tvungna att åka så tidigt! 12-slaget spenderade jag med en Vickan-Memme-Patricja-Sanna-puss:) 
Natten slutade bra, det var en bra inledning på det nya året, som du sa!  

Kommentarer
Postat av: viktoriaaa

Du är så söt, Love yah!

Postat av: Anonym

12 slaget hade inte varit någonting utan våran skumpa.. ja looooooooovar :)

2007-01-01 @ 23:41:57
Postat av: Timmii

Det senaste inlägget va ifrån mig :)

2007-01-01 @ 23:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback