Längtan

Längtan - Det hette min diktbok som jag gjorde vid den här tiden förra året.
Min längt-lista just nu ser ut såhär:
Sommarlov!!! Inte alls långt kvar nu:) Sol, bad, fest, Vickan, bruna ben (förhoppningsvis) & massa jobb Adolf!
18 år, utgång!
Dominikanska republiken i två veckor i höst! Kan det bli bättre? Nope
Körkort
Balen (nästa år, haha, det är ju jätte långt dit, men jag fick världens sug nu när jag såg alla fina i år!)

Bild 1: Jossan & Memme
Bild 2: Anna & LG
Bild 3: Jossan & Klabbe
Bild 4: Memmes klänning med rosett bakifrån
Bild 5: AnnaPanna 
Bild 6: Cornelia & Jesper

Och såhär såg jag och Vickan ut på balen, haha:

Kommentarer
Postat av: memmsiii

Stumpan! Du måste följa med ut nån dag! :) Vad fina bilder du har lagt ut :)

2007-06-03 @ 09:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback