Vår, ett steg närmre sommar

För jag tror att det håller på att bli vår nu. Det är ju till och med sol ute. Känns som det var år sen man såg solen. Så skönt! Ser till och mer fram emot Annas springa-ut-i-solen-varje-5-minuters-rast-och-sola-ryck!
Jag vill få färg, känner mig som en albino, bara de röda ögonen som saknas!

Nu står Kilteberry utanför glasruntan och vinkar till oss, så jag antar att det är dags för lektion, igen.

Jag är fruktansvärt sugen på choklad (eller egentlgien vilken sötsak som helst tror jag skulle kunna funka), ahhhhh.


Kommentarer
Postat av: Memmsi :)

ååå, jag fick värsta vårkänslan i morse när jag skulle gå till skolan :) Bara det inte blir mer snö för då avlider jag!

2007-03-05 @ 14:30:07
Postat av: Anonym

hello skrutten! jag ska träna bort mina 6 kilo overweight ikväll, wanna bootycall later? ring mig vid tio i sånt fall, annars ringer jag dig i vilket fall som helst.. ii lo yu

2007-03-05 @ 19:29:28
Postat av: sabina

yes, snart är det dags att plocka fram ballerinaskorna! ;)

Postat av: memmis!

Stumpan jag fick ditt sms i morse men jag kunde inte svara för jag har inga pengar på mobilen. Jag blev jätteledsen när jag läste det, ring mig sen om du vill prata! tänker på dig, pussar!

2007-03-06 @ 09:17:34
Postat av: annypie

Shit asså, vårrycket är nära nu asså..:) Det är iaf fest på fredag att se fram emot, saknade dig idag i skolan! puss gullo

2007-03-06 @ 20:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback