PROJEKT U-LAND

Imorgon startar vi utförandet av vårt (mitt, Anna, Matilda & Patricja) projekt, projekt u-land! Vi ska alltås bege oss ut i skogen för att bo i ett vindskydd i 6 dagar, leva på u-landsstandard! Haha, vi är inte kloka!

Detta är jag orolig för:
♥ 
Kylan (vi kommer antagligen att frysa ihjäl)
♥ Maten (kanske blir detta en ny diet som vi kan rekomendera vidare...?)
♥ Det faktum att vi är 4 tjejer som ska bo i skogen, med allt det kan innebära...(pms, aggresivitet, gnäll, mörker)
Sysselsättning (sy, sticka, hugga ved och laga mat är nog inte så kul i 6 dagar)
♥ Hur folk kommer reagera på oss (när vi kommer i våra saris!)
Konstiga  (hoppas inte det är en hermelin på bilden, haha) djur
Den bristande tillgången på teknik (MOBILTELEFON!!!!)

För övrigt har jag haft en underbar helg med allt från bio, till klasskväll, sushi, IKEA och framförallt massa, massa Adolf. På onsdag åker min älskling tillbaka till Umeå... Men då befinner jag mig ju ändå i den djupa skogen! Ikväll ska vi på kräftskiva, med klädkoden "Chich"....

Ha en bra vecka, nu isolerar jag mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback