2000 ajaxspray efter...

...och så var jag klar!

Min familj skulle troligen beskriva mig som:
slarvig, barnet med kaos-rummet, barnet med dom stooorrra klädhögarna, alltid sist ut, lat, oordentlig etc...

Adolf skulle antagligen beskriva mig som: städfanatisk, manisk , galen, hyperaktiv, stressande etc...

Är det inte konstigt att man beter sig så olika beroende på vem man är med? Jag måste ju liksom vara den duktiga när jag är med Adde, för annars skulle vi verklgien leva i en knakrarkvart bland pizzakartonger, ölflaskor och fimpar...

Så idag har jag (mamma & pappa kolla nu!!!!):
♥ Diskat gamal disk. Alltås disk som inte jag har orsakat!
♥ Dammsugit hela lägenheten
♥ Dammat alla ytor
♥ Möblerat om
♥ Tvingat Adolf att rensa papper
♥ Slängt, sorterat soppor (maaaasssssaaa soppor)

Nu ser mina fingrar ut som russin, jag osar rengöringsmedel med citron och mina byxor är luddiga.

PS. Jag har (efter att ha läst Marklund & Snickares
bok Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra) en feministiskinställning. Därmed har jag inte städat pga mitt kön.
image560


Kommentarer
Postat av: Ida

Det är heeeelt okej:) Va fin bloggen blev:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback