ÄNTLIGEN!

Nu har jag och världens snällaste Matilda suttit en hel eftermiddig och kväll med min blogg. Men det var det väl värt? Tycker i alla fall jag:) Vi har lyckats hålla energin uppe med pappas godisbomb (massa Toffifiee) han hade med sig hem från Lettland.

Imorgon fyller systeryster år, det ska firas!
image551image552
Mammas supergoda sallad (sockerärtor, körsbärstomater, paprika, grillad kyckling, feta, hemgjord pesto, pasta) som vi åt i måndags. Snacka om vårmat! (Lisa som sticker fram huvudet)


Kommentarer
Postat av: Felicia

Så nice det blev!:) Måste också fixa så min blogg blir lite vårigare... hmm...

Postat av: Anny

Den blev jättefin! :) Nu får matilda hjälpa mig som nästa projekt :P

2008-04-17 @ 22:18:28
URL: http://www.maggiee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback