Bebis John och Ready på besök

Vi har två urgulliga grannbarn (förutom Fa Do). Klara 3 år (går under namnet Ready hemma hos oss) och hennes lillebror John, 8 månader. Så himla söta.
Idag var dom här. Mysigt. Klara och jag år cashewnötter och lilla John somnade nästan när jag bar honom.

Klara säger en rolig sak som jag bara måste berätta; partights.
Partights är samma sak som leggins eller tights. Hon har bara inte fattat det där med att det heter ett par tights, utan säger istället partights till bara tights.
Så idag när jag kom hem från träningen tyckte hon att jag hade snygga tränings partights :)

Jag vill ha ett litet barn som säger roliga saker så man blir glad balnd alla böcker och arbeten! 

 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Ja, du måste få ut mig ut min depp, annars deppar jag sönder :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback