Desperate!

Jag har lånat första säsongen av Desperate av Matilda. Det ska bli så kul att se allt ifrån början, när det går på TV missar man ju alltid ett avsnitt här och där. Dock kunde Adolfs data inte läsa DVD skivor, så jag får vänta ytterligare...

Gårdagskvällen var lyckad:
♥ A & jag gjorde pannkakor på frihand (vi har inga dl mått). Dom serverade vi med glass, hallonsylt, socker och honung, mums!
♥ Sen kom Martina & Robbe för Monopolspel, kul! Dock blev jag bankrutt ett bra tag innan alla andra och somanade...
image561
På väg att köpa mjölk

Kommentarer
Postat av: Matilda

Nu sitter jag och ska ta tag i pluggandet :( Det enda jag vill göra är att fixa min blogg... Jag tänkte att vi kunde BE ikväll, så det blir av. Vi får höra med lisa ytterligare. en snabb fråga, vad kostar den där tavlan från granit som du köpte till adde???? Johne och jag har pratat om en sån (mest jag....), hade den nått bra pris? ses senare


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback