Digestivemissbrukare!

Vår lördags kväll var perfekt! Började med att min älskling Adolf bjöd mig på middag på pappa grappa. Jag åt någon slags kyckling med potatis och aioli, mums. Till det drack vi ett Amarone vin
Sen gick vi vidare till Manesa. Mötte upp lite andra folk. Kvällen avslutades på Palace!

Jag skulle ha följt med mamma och Lisa till IKEA, men jag orkade helt enkelt inte...
Nu sitter jag och Adolf i dom nya sofforna och kollar på reprisen av Talang 2008 och missbrukar Digistivekex. Finns det något godare?
image590

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, så det blev nya soffor tillslut :)

Postat av: Jourhälsa

Tjena där! Kolla in vår nyaste och hetaste vår hälsotips för dig! Enkla tips för hur du kan komma i form eller behålla formen inför stranden i sommar!
Mhv/
jourhalsa.blogg.se/

2008-04-29 @ 13:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback