Hej Vick!

Jag hade ett mycket intressant samtal med min vännina V i förrgår. Vi hade inte pratat med varandra på ett bra tag, men ändå så hade vi full koll på varandra. Varför undrar ni kanske? Svaret stavas BLOGG.
Så nu ska jag skriva ett brev till V. Detta är vår nya väg till kommunikation!

God morgon sötnos!
Vad gör du? Jag sitter på en bajstråkig svenska lektion. Vi har precis gått igenom hur man gör ett argumenterande tal... Jag är avundsjuk på dig som ska åka till Danmark och dricka öl på uteserveringar (jag har nämligen börjat tycka om öl! Det är ett bra kompliment till mitt rödvin.).
Mest är jag avundsjuk för att du slipper bort från fängelset (skolan!) Jag är så trött på skolan. Nu måste jag göra lite nytta (kanske på facebook...). Ring mig när du kommer hem!
Puss
image575

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback