Min första bloggning från Adolf

Idag har jag redan hunnit med en hel del:
♥ Jag vaknade tidigt och var fylld med energi så det blev en morgonpromenad!
♥ Sedan dusch & packa
♥ Till Adolf
♥ Vi har gjort stan. Jag köpte en jacka (äntligen, jag har såå svårt att hitta jackor som jag gillar. Det blev en grå, kortare modell utan krage) och en svart vanlig kjol (nu blir Lisa glad). Sen köpte jag en inflyttningspresent till min älskling; det blev den "skoltavla" från Granit.
♥ Slutligen blev det en lunch på Paus

Kvällen är ännu oplanerad, vill dock väldigt gärna spela Monopol! Är någon på? Välkommen att höra av er:) Vi har redan provat att spela det på två och då vann jag STORT!!!!
Annars funderar vi på att gå på teater ikväll!


Adde, hans älsklings doftljus och hans älsklings spel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback