Fil, yoghurt och müsli

Jag tror inte att någon av mina vänner har kunnat undgå hur mycket jag älskar fil och yoghurt. Jag vet inte exakt vad det är som gör att jag hellre väljer en tallrik fil framför en middag, men jag gör det i alla fall!

Det goda är att man inte blir för mätt, man kan varriera det massa med både bär, frukt och müsli, och det finns en djungel av filer och yoghurtar!

Nu ska jag lista mina favoritkombinationer!

Kefir (en klar etta). I denna har jag antingen banan och kanel eller Pauluns müsli och äppelmos.
Äppel/vanilj/kanelyoghurt med Paulun müsli
♥ Fjällfil med hjortron eller hallonsmak. I den ska det vara denna müsli (detta är Adolfs favoritkombination som jag har ärvt).
♥ Jordgubbsfil med linfrön
♥ När tiden finns är en smothie ganska oslagbar. I min har jag vaniljyoghurt, banan, hallon och blåbär.

Vad har ni för fil/yoghurt/müsli tips? Vad tycker ni om mina?


Bilden kommer från tv4.se


Kommentarer
Postat av: sarinsko

Du kommenterade mitt inlägg precis om shampoo. Men du slutade på "som" vad ska stå efter? sedan var får man tag på detta märke??

Postat av: Mems!

Jag älskar kefir :) lätt godast!

2008-08-21 @ 15:35:36
Postat av: Jessica

Vanligt fil med solroskärnor, linfrön, russin, nån nöt som t ex mandel eller hasselnöt, havregryn, rågfras och lite honung på det. Hur gott som helst!

2008-08-21 @ 21:30:38
URL: http://injessicascloset.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback