Illamående efter halkan

Jag känner mig fortfarande lätt illamående efter förmiddagens halka.
Vi körde runt som dårar på Linköpingsmotorstadie. Jag, Ellen (roligt med lite trevligt sällskap) och en fyrbarns mamma. Jag körde upp på gräsmattan, Ellen fick sladd så det blev dimmigt i hela bilen och mamman körde allmänt våldsamt, haha.
Jag fick iaf lite illamåendepanik av alla lukter och den varmfuktiga luften i bilen och fick gå ut och andas lite! Puh!

Nu är jag tillbaka på jobbet igen.
Allt känns tomt. Jag kollar min mobil cirka 100 gånger i timmen och måste kontrollera min tumme att inte slå det inprogramerade numret som sitter som gjutet i mina fingrar.

Jag skulle göra allt för att få krypa ner under ett täcke med mönstret på bilden nedan med en bra bok och en kopp varm choklad med grädde.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback