Ingen resa bokad och för mycket godis

Igår fick jag detta sms av min kära vän Anna:

Välkomna till mig ikväll för bokning av resa och en liten fika! Puss älsklingar!

Anna är väldigt peppad för vår Asienresa. Patricja och jag är lite mer avvaktande. Anna har därför gett upp sina försök att fråga om det "inte är dags snart" eller "ska vi kanske ses i veckan och planera".

Hon tog till ett fult knep:
♥ Gav oss slöfockar en order istället för fråga (fast på ett snällt sätt)
♥ Men ännu värre (bättre?), mutade oss med fika. Jag och Patricja är väldigt svaga för fika och därför hade inte Anna några problem med övertalningen alls.

Dock är resan inte bokad än (hoppas på att vi gör det idag, det var massa saker att kolla upp som vi hade missat), men massa godis, bullar och kakor ligger gott i min mage.


Här är Patricja, Matilda, Anna och jag.

Kommentarer
Postat av: Anny

Ja, nu ska strax diktatorn anna ringa till doodle!

Postat av: patty

Vi måste boka snarast. Då har vi ngt att se fram emot. Hoppas din jobbdag är bra.

2008-08-12 @ 13:46:52
Postat av: Johanna

Va fin du är

2008-08-12 @ 14:15:49
URL: http://pangbom.blogg.se/
Postat av: Sanna

Vilken fin bild =)

2008-08-12 @ 17:15:57
URL: http://sjoquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback