Kaffe, knäckebröd och lite godis

Jag har haft en konstig helg. Med betoning konstig!

I fredags gick pappa,
Lisa och jag till bryggan och åt. Därefter bestämde jag mig plötsligt för utgång. Gick till Jossan och där var också Memme, Sofie och Karin, Kul!
Ändå tror jag inte att utgången var mitt smartaste val, hela kvällen blev kaotisk för min del.

Lördagen började hemskt. Fortfarande lite konstigt. Kvällens slutade med Mc Donalds (så otypiskt mig!), Samala Sussie och godis.

Nu sitter jag med en kopp kaffe, en knäckemacka och har precis ätit lite godisrester.


Kommentarer
Postat av: Vicksi

Hej gumman, vill du och adolf vara med på bröllopsmässan? hör av dig snarast! fika i veckan?:)

Postat av: Sanna

Jajamän jag heter med Sanna, får alltid frågan om det är ett smeknamn haha

2008-08-04 @ 10:44:18
URL: http://sjoquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback