Bloggstopp

Oj, det var länge sen jag skrev...Men jag har varken haft tid eller lust. Veckan känns helt konstig med tanke på att jag var ledig i måndags och kom hem sent på kvällen. Sakta men säkert börjar min kropp förstå att det är onsdag och inte tisdag, positiva överraksningar gillas!

Dags för en SEN summering av helgen!


Jag kunde motstå...men det var knappt. Topshop it is! Jag kom istället hem med en bas-farfarströja, världens snyggaste byxor (kommer bild), örhängen från Antikt, halsduk och vantar...


Sushi på Mäster Samuelsgatan


Bröderna Olsson





Adolf


Gott och VITLÖK


Påväg till stationen. Skorna är second hand, kappan kommer från H&M, vantar och mössa införskaffades i lördags när jag höll på att frysa ihjäl på H&M och min stora rysspälsmössa är också second hand


Kommentarer
Postat av: A M A N D A J O S E F I N E

så himla gott med sushi :D



Sv: ååh, det är jobbigt att vara stressad!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback