Min julhelg!

Jag har haft en lugn, skönt och bra julhelg. Fylld med släkt, god mat, massa paket och gott godis.

Julaftonen
startade familjen med ett besök i kyrkan för att se på barnen Dolls barnkör. Därefter begav vi oss till mormors grav och tände ljus. Sen till moster och morbror ute i Sörby. Där väntade Kalle Anka, massa mat och tillslut julklappsöppning. Jag är otroligt nöjd med alla min klappar!

Jag fick Gossip Girl boxen, SATC filmen, skinnhandskar med söt volangdetalj, en skinnväska från Wera, rosa handukar, stora te muggar, A piece of cake med Leila, Bonniers kokbok, en Gant tröja (som ska bytas), spetsstrumpbyxor från NK, dagkräm, smoothiemixer, en tesil med en rosa diamant, knästrumpor med rosetter. Som gemensam julklapp fick vi ABBA singstar!

Juldagen spenderades återigen med familjen och släkt. Hade varken lust eller någon att gå ut med så det blev en hemmakväll med TV och film. skönt!

Idag sprungit, druckit glögg och nu är det dags för jul hemma hos pappa. Med julbord, Paradisask, paket, gröt och mys. Jag älskar julen!


Grunden till våra Rocky Roads


Lisa och bunkrade upp med alergitabletter då moster har en smärre kattfarm! Felix och jag, det närmaste jag kom katten

Lisa och jag tog en powernap innan julen drog igång på riktigt


Vi hade en tomte!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Asså snälla sanna. det där kortet, med mina enoooorma näsborrar tar du bort direkt!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback