Persol it is!

Persol vad faktiskt min personliga favorit innan alla fick tycka till, men efter alla kommernter blev jag övertygad.
På lunchen gick jag till Optiker Persson och nu är dom beställda! Skönt att ha det ur huvudet!

Ett annat problem, som jag dessvärre inte kan få ur huvudet är nyår. Varför samma visa varje år?! Vad ska man göra?Vem ska man vara med? Hur får man den "perfekta" början på det nya året?

Då alla mina närmste kompisar (minus Matilda) inklusive pojkvän är bortresa över nyår efterlyser jag en kväll som kan uppfylla alla ovanstående krav. Någon som vill skicka en inbjudan?!

Time för träning. Step up!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Oh, du ska gå på Step-upen iallafall, VILL OCKSÅ, men är fortfarande sjuk :(



Ja, Nyår är alltid ett frågetecken. Jag har inte bestämt något faktiskt. Alla mina kompisar ska till någon fest i VALDERMARSVIK och det är jag inte så sugen på. Så du är inte ensam om att inte ha något planerat :)

Postat av: Sophie

Svar: Usch vad hemskt, sista gången jag hoppade själv in i en ej i trafik buss ;p

KRAM

2008-12-17 @ 17:49:15
URL: http://sophiesimonsson.blogg.se/
Postat av: Dani

fin bild =)

2008-12-17 @ 18:13:18
URL: http://svenskapussar.blogg.se/
Postat av: Adolf

SVARA jag blir sjuk av att inte höra dig

2008-12-17 @ 22:22:47
Postat av: Emilia

åh vad kul att du gillade mitt inlägg :) vad skönt att du hittade till Adolf i tid. Det brukar ju annars vara supersvårt att köpa till killar. tycker jag iaf!

2008-12-18 @ 11:24:14
URL: http://annaemiliadiveby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback