Annas glass?

Jag satt (som vanligt) och kollade på recept.nu. Sökte på glass och så fick jag upp något som föll mina ögon i smaken. Tror nämligen att det är Annas födelsedagsglass! MUMS!

Jag tror att det kanske blir ett försök på denna lilla glassrätt ikväll till en film, eller vad säger du Adolf? Enkel är den också, kolla in receptet!

  • 500 gram naturell yoghurt
  • 200 gram frusna hallon
  • 1,5 dl florsocker

  • Mixa allt i mixer. Ställ in i frysen i 1,5 timmar och rör om den då och då med en gaffel för att få den luftig.





    Kommentarer
    Postat av: Adolf

    Jag är på. Blire sura cars också?

    2008-07-21 @ 16:13:26
    Postat av: Anonym

    Jepp, det är min glass det! Nyttig och otrooooligt gooood...


    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress:

    URL:

    Kommentar:

    Trackback