Bilder med glädje ger mig energi

Jag har fått ny energi idag. Kanske lite tillfällig (man vet aldrig) men energi är det iaf! Skönt.

Jag fick denna enerig när jag kom på att jag skulle framkalla alla kort på min kamera idag. Därför var jag tvungen att bläddra igenom alla 600 bilder. Och så himla roligt jag har haft det senaste halvåret! 18 års-fest, juldagen, nyårsafton, fester, Egypten, Italien, studentveckan...Jag sitter faktiskt (!) och ler här på jobbet!

Ser fram emot att sätta in alla kort i ett album!

Idag ska jag sova hos Adolf! Jag har köpt en annanas som vi ska äta. Kanske även laddar upp lite bilder från min kamera...


Kommentarer
Postat av: Matilda

hej söta vännen, kul med energi! Jag ska jobba tio timmar imorrn så jag tror inte att energin kommer vara min vän. Synd att vi inte kunde träffas idag, men Anna sa att ni pratat om en fika på torsdag, skulle ju va jätte mysigt, jag slutar vid fem.. Men vi ses imorrn efter mitt jobb. Saknar dig här hemma. Puss söt

Postat av: Lisa

Hej syster! jag ser fram emot vår dag imorgon :) Vi ska laga mat också för P & C ska spela golf. Puss puss

2008-07-08 @ 21:46:24
URL: http://lisasara.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback