Solen lockar mer än någonsin

Idag är det tungt att jobba. Solen har nog aldrig strålat så mycket som idag.
Min kropp vill ut, ut, ut!
Jag ska inte klaga...sommaren har ju inte varit alltför bra ändå. Gud vad jag är självisk. Hoppas vädret håller i sig ordentligt till helgen! Längtar.

Jag har föresten inte berättat för er om mitt senaste secondhand klipp! Jag ler fortfarande när jag täker på det. På Myrorna hittade jag denna underbara klänning från
Twist & Tango för ynka 60 kr. Samtidigt hänger den i butik för minst 600 kr. Snacka om tur.  Frågan är bara vem som fick för sig att göra sig av med en perfekt sommarklänning som ligger högst upp på sommarens innelista?!

Här är den!

Kommentarer
Postat av: patricja

Shit vilken snygg klänning, snacka om fynd! Hoppas allt är bra med dig och att vi snart kan ses!

Postat av: jenny

Oj , snacka om fynd! Vilken tur, den ser ju heelt underbar ut.

2008-07-24 @ 15:51:18
URL: http://jennynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback