Allergiattack

Eller attack kanske är att gå till överdrift...men allergi kan man verkligen tala om!

Ibland svullnar mina läppar upp när jag har ätit något (det är ganska snyggt måste jag säga, men när man tänker lie närmare på det är det nog inte så hälsosamt, dessutom känns det som halsen också ska svullna igen!).
I skolan hade jag min första stora allergisvullnad. När jag hade ätit bönor. Såg ut som
Angelina Jolie en hel dag! 

Igår fick jag en ny svullnad. Jag åt EN HALV sockerärta och vips hade jag två stora knölar på läpparna (inte dirket önskad svullnadeffekt) och en kliande hals.
 
Det är konstigt det där med allergi...På jobbet finns det en superkänslig mot apelsin. Adolf tog med ett paket Tropicana en dag och hon fick gå hem... Hoppas någon ger mig en burk med sockerärtor idag!

 

Kommentarer
Postat av: patricja

Ja en vinkväll tycker jag låter toppen. Var, hur när? Men jag slutar vid 21 imorn, men det går ändå ju. Jag ser att du har mycket att göra på jobbet ;)hihi!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback