Lunch

Sitter på jobbet och njuter av lite lunch. Jag hade med mig tacos idag så nu är jag mätt och nöjd! Förut blev jag väldigt positivt överraskad då jag fick Martina på tråden! Ingen av oss fattade att vi pratade med varandra, det tog typ någon minut!

Imorse kraschade min dator så nu har jag fått flytta från mitt hörn. Ganska skönt måste jag medge...:)

Helgen har varit bra:
♥ Fredagen
bestod av en mysig vinkväll hemma hos mig och Matilda.
Lördagen vad det dop och på sedan var jag med Adolf. Vi åkte till Matilda och Anna och spelade Monopol.
♥ Igår pluggade jag.

Efterlyses: ETT KÖRKORTSTEORI-DATASPEL ATT LÅNA UT TILL MIG!

Kommentarer
Postat av: Felicia

En datorkrasch minskade ditt bloggande avsevärt, hoppas inte att datorn drog med sig dig i fallet... Då har jag ju inget att läsa på mina "lediga" stunder på jobbet! ;)

Postat av: Vxi



Men du gummsi , vad sägs om en kvällsfika på torsdag med alla tjejer? fräcka på kungsgatan`?:)

2008-07-01 @ 19:19:08
URL: http://viktoriaaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback