Tomhet

Jag vet inte rikigt vad jag ska skriva, tror detta har resulterat i en bloggpaus på min blogg...Känner mig tom. En kontig tomhet. Inte tom på vänner, inte på kärlek, inte på uppskattning, inte på familj, inte på saker. Allt är egentlgien rätt, men jag känner mig tom.

Studentveckan och egentlgien hela vårterminen har varit hektisk. Jag var i i Egypten med älsklingen, i Italien med fyrklövern och skolan har slukat mig resten av tiden.
Sen kom vi äntligen fram till den efterlängtade studentveckan som blev så lyckad och så intensiv att jag glömde bort att tänka.

Nu har tiden kommit ifatt mig. Jag sitter med Magnus brända SP05A skiva framför mig och tvekar om jag ska stoppa i den i datan och låta mig bli sedimental av bildspelet eller om jag ska fortsätta vara känslokall ett tag till...

Jag har inte förstått mina tjejkompisars blogginlägg om att vi måste ses och blabla...Men nu gör jag nog det. Och jag börjar nästan gråta av bara tanken. JAg menar inte att jag vill gå i skolan igen, för det är faktiskt det sista jag vill just nu. Jag menar bara att jag inte, av någon anledning, vill mista mina fina vänner på grund av tid, jobb och konstiga scheman. Jag tycker om er för mycket!

Nu ska jag sätta på skivan och låta känslorna flöda.



Kommentarer
Postat av: Anny

Jag låter också känslorna flöda. Samma som matilda stackarn.. Vi ses på TISDAG! Puss

Postat av: Felicia

åh fy vad jag håller med blir tårögd nu när jag tittar på allas bilder... Vill inte ens tänka på när vi får studentkatalogen, ojojoj vad tårarna kommer rinna! :'(

2008-06-16 @ 20:11:31
URL: http://fellan.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Menade du kanske sentimental istället sedimental? Sediment är det som flyter ned till sjöbotten :D Härliga bilder!

2008-06-16 @ 20:27:58
Postat av: rebecca

ojojoj, jag både längtar och fruktar.

vi får väl se vad magnus hittar på i år!

2008-12-16 @ 20:11:04
URL: http://rebeccaevaring.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback