Varför får inte vi smoothie?

Kollade preicis igenom bloggvärlden (för typ 20 gången idag!) och Ebba von Sydow hade uppdaterat. Hon skre att hon tog en gratis smoothie från telia.
Varför får inte vi som jobbar lite extra enegri?
Fast jag behöver inte allt för mkt...åt en sallad från paus till lunch och är proppmätt. I eftermiddag får vi tråta till kaffet. Två som ska sluta, tack!
Jag börjar trivas på jobbet. Alla sommarbarn är så trovliga! Tråkigt att jag inte ska med på after worken ikväll, men jag hinner verklgien inte!

Här är den goda smoothien som Ebba fick...

Kommentarer
Postat av: Matilda

haha :) du får väl försöka tigga till dig en smoothie på något sätt. Promenad ikväll? Jag ringer dig efter att anna ringt mig! Jag tänkte på vinkvällen, om alla slutar så sent imorrn kanske lördag passar bättre? Jag har hellre vinkväll med er istället för grillfesten, men vi kan ju prata om vad som passar bäst ikväll!

2008-06-26 @ 13:35:21
Postat av: Matilda

Träningskläder?? OMG, jag som precis har duschat och gjort mig iordning. Men vi får se hur vi gör, jag kan ju alltid duscha igen! Vi får prata om morgondagen ikväll! ringer sen puss

2008-06-26 @ 15:57:26
Postat av: Vickypicky

Sannyhunny, ska ju dricka vin med girlsen från estetica imorgon, men snälla snälla nästa vecka;) är sjukt på det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback